[الاراء] ظهور Jang Hee Jin الاول في دراما You’re Too Much’


news 1 via Naver: 
1. [+9,334, -164] لم اعتد على جانغ هي جين بما انها تقوم دوما بادوار داعمة لكن تمثيلها رائع ….ستحصل على اعتراف بمجهودها لو واصلت هكذا
2. [+6,988, -104] لقد صور هذا امس  ㅋㅋ

3. [+4,949, -164] غو هي سون تحسني بسرعة ، جانغ هي جين كانت رائعة ~

4. [+3,754, -71] لجظة ، لم يكن هناك تفسير عن سبب قيام كيونغ سو بالعملية الان فقط …لمَ لم يقم بها مسبقا إن كان الامر قابلا للشفاء ؟ اظن انهم مدينون لنا بتفسيرㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. [+3,821, -151] جميلة …ابعادها مثيرة للدهشة

6. [+1,752, -130] بصدق ، تمثيلها افضل من غو هاي  سون

7. [+1,487, -67] جانغ هي جين جعلت الدور لها حتى انه يصعب ملاحظة انه تم إضافتها في آخر لحظة  …لابد انه من الصعب ان تدرس الشخصية في هذا الوقت القصير …إنها جيدة في جعل المشاهدين مركزين
8. [+1,646, -136] جانغ هي جين صنعت للدور ، غو هاي سون لم تكن مناسبة

Naver 

1. [+9,398, -453] تمثيلها افضل من غو هاي سون

2. [+7,062, -255] إن لم تكونوا تابعتموها حين كانت غو هاي سون في الدراما ، لن يكون من السيء ان تبدؤوا  مجددا
3. [+5,108, -147] لنحقق نسبة كبيرة جانغ هاي جين

4. [+3,958, -160] إنها جميلة بالفعل

5. [+3,060, -121] اشجع هي جين اوني ~

6. [+1,287, -97] اشعر بالسوء لاج لغو هاي سون لكنني منعمس في الدراما اكثر بوجود جانغ هي جين
7. [+1,114, -86] انا معجب لغو هاي سون لكن جانغ هي جين افضل خيار للدور ، بفضلها انا  منغمر في الدراما …جانغ هي جين ، فايتنغ !!!

18 تعليقات على “[الاراء] ظهور Jang Hee Jin الاول في دراما You’re Too Much’

    • اصح انا كنت ساحبه على الدراما مع ان نفسي اتابعها بس تمثيل قو هي سن ما يقنعني الحين شكلي بتابعها

      • حتى انا بديت اتابعها لما غيرو البطلة بس تابعت الحلقات من البداية عشان افهم القصةة مو اني اكره هي سون بس تمثسلها مايعجبني وزعلانة عشان مرضها ان شاء الله تتعالج

        شكراا

  1. [+1,287, -97] اشعر بالسوء لاج لغو هاي سون لكنني منعمس في الدراما اكثر بوجود جانغ هي جين

  2. شعب مريض نفسيا بغض النظر عن البنت الي اجت مكان اوني بس شعب فايق ع التعليق وهلا بطلعلي حد وبحكي شو كو هاي سون مابتعرف تمثل وحالتها وحاله والله المشكله مو فيها المشكله بالشعب المريض😑😑😑😑

  3. مصائب ناس عند ناس فوائد
    اكيد نتمنى شفاء هي سون بس مانكذب على نفسنا بداعي الشفقه ونقول انها كانت افضل
    هي جين من الممثلات الي بدوا من الصفر واثبتوا نفسهم
    وكونهم اعطوها الدور بوقت حرج وماخلصوا تصوير مشاهد الحلقه الا امس
    ومثلت بهالطريقه الجيده وقدرت تجسد الشخصيه فهي تستحق ان يطلق عليها ممثله رائعه
    اعتقد الحين نقدر نقول ان بتصير منافسه حقيقيه بين هالدراما ودراما ابي غريب .

  4. هاي جين ممثلة بارعة استغرب أن ناس اقل منها مهارة تأخذ بطولة وهي لا … نتمنى نشوفها بدرامات اكثر تمثيلها حلو اشوفها خصوصا مع لي جونكي كبطولة أساسية

  5. فرق السماء عن الارض
    وربي الممثله هذا انها ابدعت وكأن الدورمفصل لها
    الله يشفي الممثله الثانيه مااكرهها لاكن وضح مين المبدع ومين اللي يحاول يمثل بكل جهده
    راح اكملها بسبب هالممثله كنت راح اسحب زين غيروها

  6. كويس انها اعجبت المتابعين .. الحقيقه انا كنت بتابع الدراما عشان هيسون وناو سحبت منها لكن مع ذلك كنت خايفه ان البطله البديله يتقال عليها كلام مش حلو لانوا جت مكان حد وكده
    الحقيقه اتمنى ان المسلسل يعلى فى الريتنج بتاعه لان كو هى سون كانت حابه المسلسل جدا وكانت حابه الدور جدا كمان لدرجه انها كانت تعبانه ومع ذلك كانت بتكمل تصوير لحد ما اغمى عليها باه واتنقلت المشفى .. مش كنت حابه ان هيسون تشيل ذنب كاست العمل لو الدراما خربت عشان تعبت واتبدلت كفايه التعب الهيا فيه
    فايتينغ للكاست 💪
    ولكو هى سون اتمنى ليها الشفاء العاجل وترجع بدراما تانى من جديد بس ياريت تكون مغنيه باه وتكون هيا الهتغنى الاوست للدراما كلها مش بس مجرد غنى مقاطع وخلاص 💗😢

  7. الان اقدر احطها من الدرامات اللي بشوفها اول ماكنت معتبرتها دراما اصلا ☺ شكل اللي تابعو الحلقات الاولى واللي الان يتابعونها حسو بالفرق الكبيييييييير

  8. طب و الله كويس دلوقتي بقت كو هي سون وحشه يعني انتقدت بس في الحلقه الاولي و باقي الحلقات اخدت مدح كبر و خصوصا مشهد البكاء لما حبيبها مات نزلو عنه مقال و قالو ان المشاهدين بكو بسبب المشهد و باقي الحلقات بردو اخدت مدح لكن انا متعوده من المقالات ديما ان كانت اجنبيه ولا عربيه مش بينشرو الا الي هيكون فيه انتقاد ليه انا نفسي بس امسك المنتقدين دول واحد واحد و اقو لا هم يا تري حسيتو بأيه و هيا بتغني بصوت كو هي سون لا حقيقي كان اي احساسكم و انتم بتشفوها هيا فيه ممثله ممتازه رايحه تلعب بدور مغنيه حد يغني بدالها
    طب ليه يجيبوها ما يجيبو حد بدالها طلامه مش بتعرف تغني بس كل الي عملوه جرحو فنزها بأنهم وقفوها و كأنها ام كلثوم و عماله تغني بصوت كو هي سون انا عن نفسي عيزه القناه تغير الاغاني بسرعه و تلغي اغاني كو هي سون و تحط اغاني هي جين عيزين نشوف الابداع منها و من صوتها هيا مش من صوت واحده غيرها….. اما بقا بالنسبه للعرب الي بيقولو ان الدراما بقت افضل بكتير علي ما كانت فيها العرب الي زيكم الي شافوها من بدايتها و عرفو انها هتتغير وقفو عن المتابعه للدراما
    و ياريت متفرحوش اوووي كدا لكلام الكوريين و الله الكوريين لو كنتم شوفتو تعليقاتهم من اسبوعين كانت هتبقا كفيله بأنكم تكرهو شعب كوريا كله بسبب انهم مرضي نفسيين حقيقي كلهم مرضي

  9. انا واحدة من اللي سحبو ع الدراما لعدم وجود كو هي سون .. بس قولت هكمل حلقة للممثلة دي واشوف يمكن اقدر اتابعها مقدررررتش معجبنييش خاااالص تمثيلها معرفش ليه مشهد اما كانت بتسكر واتصلت بيه معجبنيش خالص ولا كانها ممثلة اصلا .. مشاهد بكاء كو هي سون افضل بالنسبالي ومش لازي فانز ليها ابدا لان فعلا هي بارعة ف البكاء فعلا … والكوررين الله يهديهم كانو زعلانين عليها وبيقولو ان تمثيلها اتحسن وانه بقي طبيعي دلوقت اتقلبو عليها سبحان مغير الاحوال …. والعموم لعله خيرا يمكن ربنا خلاها تنسحب من المسلسل ده لانها هتعمل واحد تاني افضل مين عالم

    • انا تابعت الدراما كو هي سون تمثيلها حلو ولاعبة الدور بشكل جميل وبدون مبالغة كانت اتجنن وهي تغني وترقص عالمسرح.. جميلة واحب تمثيلها الرايق ولما تحزن وتبكي تعور القلب .. مش فاهمه ليش يكرهونها وينتقدونها ؟؟؟؟
      اتمنى لها عمل افضل يخلي كل كاره يموت بحقده .

تقدروا تكتبوا تعليق بدون تسجيل الايميل لا تحرمونا من ردودكم ^^

